Dragos Inoan

Dragos a inceput sa isi creeze propriile jocuri la inceputul anilor '90. A lucrat ca redactor unde a scris despre jocuri in revistele PC Gaming si XtremPC pentru ca apoi, in 2002, sa intre in randul profesionistilor din industrie.

Cariera sa profesionala in industria de jocuri este impresionanta, acumulata pe parcursul a 16 ani petrecuti in industrie, din care 14 ca si game designer. In activitatea sa, Dragos s-a implicat in proiecte de toate marimile, in cateva din cele mai importante studiouri din tara, dar si ca dezvoltator independent in cadrul propriului studio. Experienta acumulata l-a ajutat sa isi formeze o perspectiva completa asupra dezvoltarii jocurilor, dar si despre modul de functionare a business-ului in acest domeniu.

  • 2002 - Level/Game Designer

    Funlabs - Bucuresti

  • 2006 - Game Designer

    Ubisoft - Bucuresti

  • 2011 - Creative Director

    City Interactive - Bucuresti

  • 2012 - Indie Game Developer

    Dream Builder Studios - Bucuresti

  • 2015 - Indie Game Developer

    Splinter Games - Bucuresti


Cateva proiecte la care a lucrat:

  • Tom Clancy's HAWX

    Ubisoft - Bucuresti

  • World of Mercenaries

    City Interactive - Bucuresti

  • Strike Wing: Raptor Rising

    Dream Builder Studios - Bucuresti

Jocuri care i-au mancat noptile:

  • Doom & Quake

  • Fallout

  • World of Warcraft

  • Ori and the Blind Forest

Ce spune lumea

Back to top