Zoltan Nagy

Pasiunea lui Zoltan pentru jocuri a prins radacini la inceputul anilor `90 prin intermediul unui mic joc electronic rusesc. A luat contact apoi cu lumea calculatoarelor datorita unui „HC-91” si a avut primele tentative de a crea propriile jocuri folosind limbajul „BASIC”. Cativa ani mai tarziu a descoperit lumea PC-urilor si a fost fascinat de posibilitatile pe care le ofereau acestea, atat ca utilizator dar si ca programator. A decis apoi sa urmeze facultatea de Automatica, unde cursurile si proiectele pe care le-a ales l-au condus treptat catre primul job la o firma de jocuri.

In cariera sa, Zoltan a lucrat la o multitudine de proiecte, de diverse complexitati, de la mici jocuri „casual” pana la jocuri „AAA”, in munca lui colaborind cu echipe atat din tara cat si internationale. Pe parcursul proiectelor a intalnit o varietate de tehnologii folosite in procesul de realizare al jocurilor, de la tehnologii dezvoltate „in-house” pana la „engine-uri” comerciale precum Unreal Engine, CryEngine sau Unity, fapt care l-a ajutat sa dobandeasca o viziune de ansamblu asupra domeniului.

  • 2004 - Game Programmer

    Funlabs - Bucuresti

  • 2004 - Game Programmer

    Ubisoft - Bucuresti

  • 2011 - Senior Programmer

    Gemini Solutions - Bucuresti

  • 2011 - Technical Director

    CI Games - Bucuresti

  • 2014 - Lead Programmer

    Dream Builder Studios - Bucuresti

  • 2015 - Lead Programmer

    Splinter Games - Bucuresti


Proiecte dezvoltate

  • Assassins Creed: Brotherhood

    Ubisoft - Bucuresti

  • Sniper: Ghost Warrior 2

    CI Games - Bucuresti

  • Stellar Wanderer

    Dream Builder Studios - Bucuresti

Jocuri preferate

  • X-COM

  • Mass Effect

  • Geometry Wars

  • Any Lucas Arts Adventure Games

Ce spune lumea

Back to top