top of page

Alexandru Petrescu

Senior 3D Technical Artist

Alex și-a început carieră la Ubisoft, în 2014, în rolul de  Artist 3D. Și-a dezvoltat skill-urile și versatilitatea foarte repede, contribuind la dezvoltarea unora dintre cele mai importante proiecte în cadrul Ubisoft, atât pentru platformele de mobile, cât și de PC și console. 

  • Star Wars Outlaws

  • Tom Clancy's The Division 2

  • War Odyssey: Gods and Heroes

  • Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint

Proiecte la care a lucrat:

  • Facebook
  • LinkedIn
Curs modelare 3D, unreal engine, c++, game design, game developer, blender

Alexandru îți recomandă

Înscriere curs

Dacă dorești să primești mai multe detalii despre curs, completează formularul de mai jos și în decurs de 48h-72h un reprezentant te va contacta.

Multumim pentru inscriere! Verifica mailul, inclusiv folderul SPAM

Curs modelare 3D, unreal engine, c++, game design, game developer, blender
Curs modelare 3D, unreal engine, c++, game design, game developer, blender

Jocurile 3D sunt îndrăgite de mulți utilizatori datorită profunzimii lor și graficii deosebite. Dacă vrei să stăpânești modelarea 3D ai ajuns în locul potrivit. Este cursul ideal pentru tine dacă te descurci cu câteva noțiuni tehnice, dar mai ales dacă ești pasionat de arta vizuală.

bottom of page