Game Design Modul II

Despre curs:

In sensul cel mai larg, game designul se refera la ideea din spatele unui joc, insa inseamna mult mai mult decat atat. Nu de putine ori, game designer-ul foloseste notiuni de pshiologie pentru a oferi jucatorilor o experienta cat mai captivanta. De asemenea, aplica notiuni de economie pentru a creste veniturile generate de joc. Vino sa inveti alaturi de noi tehnici si notiuni care te pot ajuta sa duci un joc la urmatorul nivel!
Nu este obligatorie participarea la cursul Game Design Modul I, insa va recomandam sa-l urmati in caz ca nu ati facut-o deja.

Ce vei invata:

  • Pattern-uri in jocuri video
  • Dopamina, motivatia si retentia
  • Economie si monetizare
  • Game metrics tracking
  • Prototyping

Capitolul 1: Gamification (Psihologie in jocuri video)

Sesiunea 1: Pattern-uri in jocuri video

Sesiunea 2: Dopamina si prietenii sai

Sesiunea 3: Captarea si distragerea atentiei

Capitolul 2: Economie si monetizare

Sesiunea 4: Game Desgin Economy

Sesiunea 5: Monetizare in jocuri video

Capitolul 3: Elemente esentiale de Game Design

Sesiunea 6: Rational Game Design

Sesiunea 7: Parametrii in mecanici de joc

Sesiunea 8: Iterative Design

Sesiunea 9: Tracking si retentie

Capitolul 4: Portofoliu si Angajare

Sesiunea 10: Portofoliu de Game Design

Back to top