Game Design Modul III

Ce vei invata:

La finalul acestui curs vei avea un prototip dezvoltat de tine folosind unul dintre cele mai intuitive editoare, cel al jocului Warcraft 3.

  • Quick and dirty prototype
  • Cum folosim un editor pentru a construi jocuri
  • Validare sau invalidarea unui concept de joc
  • Risk Vs Reward strategy
  • In-game shop si monetizare

Despre curs:

Este timpul sa pui in practica cunostintele tale despre Game Design. Vom folosi editorul jocului Warcraft 3 pentru a dezvolta moduri noi de joc, dar vom continua sa folosim pixul si hartia pentru a schita, pentru a defini strategii de motivare, elemente de monetizare si alte elemente necesare pentru jocul tau.

Capitolul 1: High Pitch Concept

Sesiunea 1 - Rational Game Design

Sesiunea 2 - One Page GDD

Sesiunea 3 - Bazele editorului Warcraft 3


Capitolul 2: Game Concept

Sesiunea 4 - Implementarea partea 1

Sesiunea 5 - Implementarea partea 2

Sesiunea 6 - Strategia de motivare & monetizare

Capitolul 3: Game Prototype

Sesiunea 7 - Implementare partea 3

Sesiunea 8 - Implementare partea 4

Sesiunea 9 - Implementare partea 5

Sesiunea 10 - Lets Play!

Back to top