Technical Art - Randarea real time cu Unreal Engine

Ce vei invata:

  • Care este rolul unui Technical Artist
  • Introducere in Unreal Engine
  • Cum se randeaza un frame
  • Ce sunt shaderele si materialele si cum se fac
  • Cum este procesata iluminarea
  • Probleme de performanta
  • Optimizari de performanta

Despre curs:

Fie ca vorbim de filme cu super eroi, jocuri de PC, consola sau mobil, standardul de calitate grafica a crescut foarte mult in ultimii ani datorita avansului tehnologic rapid. Astfel a aparut nevoia unui artist mai tehnic care sa stie cum sa profite la maxim de saltul in performanta al hardware-ului.

Pentru a face asta, un Technical Artist trebuie sa cunoasca procesul de randare in timp real al unui cadru si care sunt factorii care influenteaza viteza acestui proces.

Capitolul 1: Introducere

Sesiunea 1: Care este rolul unui Technical Artist

Sesiunea 2: Introducere in Unreal Engine

Capitolul 2: Cum se randeaza un frame

Sesiunea 3: Occlusion Pass

Sesiunea 4: Randarea geometriei

Sesiunea 5: Rasterizarea si GBuffer-ul

Capitolul 3: Shadere si Materiale

Sesiunea 6: Material Editor in Unreal Engine

Sesiunea 7: Tipurile de texturi si cum sunt folosite

Sesiunea 8: Anatomia unui shader

Capitolul 4: Iluminarea

Sesiunea 9: Iluminarea statica

Sesiunea 10: Iluminarea dinamica

Capitolul 5: Probleme de performanta

Sesiunea 9: Materiale Transparente

Sesiunea 10: Post Procesarea

Back to top