Technica Art 2 - Houdini pt incepatori in Unreal

Ce vei invata:

  • Care este rolul unui Technical Artist
  • Ce este si ce poate face Houdini
  • Cum folosesti generarea procedurala
  • Programarea in Houdini
  • Cum sa generezi un environment open world

Despre curs:

Atunci cand exista nevoia unui volumul mare de grafica la calitate inalta, ai nevoie de procese automatizate si generare procedurala. Houdini poate face asta imbinand grafica cu programarea. Astfel, este unealta ideala pentru un Technical Artist. Mai mult de atat, Houdini Engine este integrat in Unity, Unreal Engine dar si alte pipeline-uri.

Houdini are o curba de invatare foarte abrupta. Daca iti place partea tehnica a graficii 3D si nu te sperii usor de variabile si parametri, hai cu noi sa incerci Houdini.

Capitolul 1: Introducere

Sesiunea 1: Care este rolul unui Technical Artist"

Sesiunea 2: Houdini Absolute basics - Interfata si navigare

Capitolul 2: Crash course in Houdini

Sesiunea 3: Ce este generarea procedurala

Sesiunea 4: Ce poate face Houdini

Capitolul 3: Modelarea procedurala

Sesiunea 5: Modularea unei meshe

Sesiunea 6: Modularea unei meshe procedural

Capitolul 4: Programarea in Houdini

Sesiunea 7: Programarea node based

Sesiunea 8: Programarea cu limbajul VEX

Capitolul 5: Generarea unui Landscape

Sesiunea 9: Generarea unui teren cu heightmaps

Sesiunea 10: Adaugarea procedurala de obicete pe teren

Back to top