Cristian Cornea

Trainer C++

Nume Cristian Cornea
Email contact@gamedevacademy.ro
Telefon 0756 249 561
Curs predat: C++ Programming

Lucrez in industria jocurilor din 2005, de cand eram anul 3 in facultate. Am inceput la AMA (Advanced Mobile Applications) ca programator Java, pe telefoanele mobile vechi, inainte de Android sau iPhone, cand la moda erau Nokia, Panasonic si Sony Ericsson. Lucrez in industria jocurilor din 2005, de cand eram anul 3 in facultate. Am inceput la AMA (Advanced Mobile Applications) ca programator Java, pe telefoanele mobile vechi, inainte de Android sau iPhone, cand la moda erau Nokia, Panasonic si Sony Ericsson.

La Ubisoft am avut sansa sa lucrez la jocuri de notorietate, cum ar fi HAWX 2, Ghost Recon, Watch_Dogs si Assassin’s Creed. Asta m-a ajutat sa inteleg ce sta la baza unor astfel de jocuri si cum se dezvolta ele. In 2016 am plecat la Bandai Namco Romania, unde am infiintat o echipa de dezvoltare de jocuri pe PC si console, echipa cu care am reusit sa scoatem 2 portari pe PC si care inca functioneaza si dupa plecarea mea.

Din 2019, am pornit pe cont propriu, ca freelancer, pentru a pune in practica niste idei si, cu ceva munca, sa experimentez si partea de dezvoltare a jocurilor indie.

  • 2005 – 2006 – Programator Java
    Advanced Mobile Applications
  • 2006 – 2009 – Lead Programmer
    Advance Mobile Applications
  • 2009 – 2012 – Gameplay Programmer C++
    Ubisoft
  • 2012 – 2016 – Lead Programmer
    Ubisoft
  • 2016 – 2018 – Lead Programmer
    Bandai Namco
  • 2018 – 2019 – Technical Manager
    Bandai Namco

Cateva proiecte la care a lucrat:
  • Ghost Recon Future Soldier
    Ubisoft - Bucuresti
  • Watch_Dogs
    Ubisoft - Bucuresti
  • Assassin’s Creed Origins
    Ubisoft - Bucuresti
Jocuri care i-au mancat noptile:
Copyright @ 2019 GameDev Academy. Toate drepturile rezervate.
Website powered by Lucian and Partners
x
Scrie-ne
Scrie-ne
Intrebari, nelamuriri, probleme? suntem aici sa ajutam
Connecting...
Nici un operator disponibil, te rugam incearca mai tarziu
Operatorii nostri sunt ocupati, te rog incearca mai tarziu
Ai o intrebare? scrie-ne aici!
:
:
Aceasta sesiune s-a incheiat