Trainerii GameDev Academy

Teacher

Andrei Istrate

Andrei Istrate este unul dintre principalii promotori ai game development-ului din Romania. Dupa aproximativ 10 ani petrecuti in dezvoltarea de jocuri, Andrei si-a dedicat timpul dezvoltarii industriei prin proiecte precum Romanian Game Developers Association (RGDA), #roindievan, Caravana DevPlay, Predau Viitor, Game LAB si GameDev Academy.


Profil

Teacher

Dragos Inoan

Dragos a inceput sa isi creeze propriile jocuri la inceputul anilor '90. A lucrat ca redactor unde a scris despre jocuri in revistele PC Gaming si XtremPC pentru ca apoi, in 2002, sa intre in randul profesionistilor din industrie.


Profil

Teacher

Zoltan Nagy

In cariera sa, Zoltan a lucrat la o multitudine de proiecte, de diverse complexitati, de la mici jocuri „casual” pana la jocuri „AAA”, in munca lui colaborind cu echipe atat din tara cat si internationale. Pe parcursul proiectelor a intalnit o varietate de tehnologii folosite in procesul de realizare al jocurilor, de la tehnologii dezvoltate „in-house” pana la „engine-uri” comerciale precum Unreal Engine, CryEngine sau Unity, fapt care l-a ajutat sa dobandeasca o viziune de ansamblu asupra domeniului.


Profil

Teacher

Catalin Raibuh

Cu peste 11 ani de experienta in industria jocurilor mobile, Catalin a facut totul de la concept art la art direction, de la texturi la UI design. A lucrat la unele dintre cele mai ambitioase titluri de pe platformele mobile cu experienta directa pe tot ce inseamna grafica pentru jocurile video (atat 2D cat si 3D).





Profil

Teacher

Valentin Nadolu

Valentin este un grafician 3D specializat in vehicule cu mai bine de 12 ani de experienta in domeniu, dintre care mare parte ca Lead Vehicle Artist mai intai la AMC pixel factory si apoi INDG. E pasionat de masini, computere in general si motoare de randare in particular si obisnuieste sa-si scrie singur scripturi si unelte pentru automatizarea modului de lucru. Preda modelare 3D in Maya de mai bine de 5 ani.


Profil

Ce spune lumea

Back to top