Unreal Modul III – Houdini Fx – intensiv

Ce vei învăța?
  • Care este rolul unui Technical Artist
  • Ce este si ce poate face Houdini
  • Cum folosesti generarea procedurala
  • Programarea in Houdini
  • Cum generezi un environment open world
  • Adaugarea procedurala de obicete
31-1 Septembrie 1.800 lei
Bonus 15% discount la oricare al doilea curs
Grupa Noua 31-1 Septembrie
Zile curs Vineri, Sambata si Duminica
Interval orar 10:00-18:00
Intensitate 8h/zi
Total Sesiuni 3 sesiuni
Total ore 24 de ore
Capacitate 8 persoane
Trainer George Cercheaza
31-1 Septembrie 1.800 lei *Plata se poate face integral sau in doua rate
Bonus 15% discount la oricare al doilea curs
Despre curs

Atunci cand exista nevoia unui volumul mare de grafica la calitate inalta, ai nevoie de procese automatizate si generare procedurala. Houdini poate face asta imbinand grafica cu programarea. Astfel, este unealta ideala pentru un Technical Artist. Mai mult de atat, Houdini Engine este integrat in Unity, Unreal Engine dar si alte pipeline-uri.

Houdini are o curba de invatare foarte abrupta. Daca iti place partea tehnica a graficii 3D si nu te sperii usor de variabile si parametri, hai cu noi sa incerci Houdini.

Structura cursului
  • Sesiunea 1: Ce este Technical Artist
  • Sesiunea 2: Houdini Absolute basics
  • Sesiunea 3: Ce este generarea procedurala
  • Sesiunea 4: Ce poate face Houdini
  • Sesiunea 5: Modularea unei meshe
  • Sesiunea 6: Modularea unei meshe procedural
  • Sesiunea 7: Programarea node based
  • Sesiunea 8: Programarea cu limbajul VEX
  • Sesiunea 9: Generarea unui teren cu heightmaps
  • Sesiunea 10: Adaugarea procedurala de obicete pe teren
Copyright @ 2019 GameDev Academy. Toate drepturile rezervate.
Website powered by Lucian and Partners
x
Scrie-ne
Scrie-ne
Intrebari, nelamuriri, probleme? suntem aici sa ajutam
Connecting...
Nici un operator disponibil, te rugam incearca mai tarziu
Operatorii nostri sunt ocupati, te rog incearca mai tarziu
Ai o intrebare? scrie-ne aici!
:
:
Aceasta sesiune s-a incheiat