Unreal Engine Modul II

Ce vei învăța?
  • Care este rolul unui Technical Artist
  • Cum se randeaza un frame
  • Ce sunt shaderele si materialele
  • Cum este procesata iluminarea
  • Probleme de performanta
  • Optimizari de performanta
Incepe pe 6 Decembrie 1.500 lei
Bonus 15% discount la oricare al doilea curs
Grupa Noua 6 Decembrie 2019
Zile curs Vineri
Interval orar 18:00 - 21:00
Intensitate 1 sesiune/sapt
Total sesiuni 7 sesiuni
Total ore 20 de ore
Capacitate 8 persoane
Trainer George Cercheaza
Incepe pe 6 Decembrie 1.500 lei
Bonus 15% discount la oricare al doilea curs
Despre curs

Fie ca vorbim de filme cu super eroi, jocuri de PC, consola sau mobil, standardul de calitate grafica a crescut foarte mult in ultimii ani datorita avansului tehnologic rapid. Astfel a aparut nevoia unui artist mai tehnic care sa stie cum sa profite la maxim de saltul in performanta al hardware-ului.

Pentru a face asta, un Technical Artist trebuie sa cunoasca procesul de randare in timp real al unui cadru si care sunt factorii care influenteaza viteza acestui proces.

Structura cursului
  • Sesiunea 1: Ce este un Technical Artist?
  • Sesiunea 2: Introducere in Unreal Engine
  • Sesiunea 3: Occlusion Pass
  • Sesiunea 4: Randarea geometriei
  • Sesiunea 5: Rasterizarea si GBuffer-ul
  • Sesiunea 6: Material Editor in Unreal
  • Sesiunea 7: Tipurile de texturi
  • Sesiunea 8: Anatomia unui shader
  • Sesiunea 9: Iluminarea statica
  • Sesiunea 10: Iluminarea dinamica
  • Sesiunea 10: Materiale Transparente
  • Sesiunea 11: Post Procesarea
Copyright @ 2019 GameDev Academy. Toate drepturile rezervate.
Website powered by Lucian and Partners
Scrie-ne
Scrie-ne
Intrebari, nelamuriri, probleme? suntem aici sa ajutam
Connecting...
Nici un operator disponibil, te rugam incearca mai tarziu
Operatorii nostri sunt ocupati, te rog incearca mai tarziu
Ai o intrebare? scrie-ne aici!
:
:
Aceasta sesiune s-a incheiat